Úspešnosť módnej značky závisí v prvom rade od kvality jej prevedenia. Dôležitým atribútom je ale tiež to, aby sa stala známou medzi ľuďmi. Tento záujem medzi potenciálnymi kupujúcimi zabezpečujú známe osobnosti, ktoré v prípade módneho priemyslu prezentujú nový štýlový kúsok ako to, čo nesmie za žiadnych okolností chýbať ani vo vašom šatníku. Ak je takýto materializmus spojený s významovo hlbšou myšlienkou, úspech na seba nenechá dlho čakať.

Voľbou, ktorú nesmierne schvaľujeme bola nedávna spolupráca anglickej modelky a herečky Cary Delevingne so značkou, na ktorú by ste to v prvom rade určite netipovali. Táto mladá kráska sa niekoľkokrát predviedla na prehliadkach Victoria's Secret a momentálne je tvárou kolekcie, ktorá sa tak trochu odchýlila od elegancie a noblesy, na ktorú sme zvyknutí počas tejto show. Možno aj to bolo cieľom ambasádorov športovej značky Puma. Kampaň s názvom "Do You" apeluje na prirodzenosť a vyzdvihuje ideu zostať samými sebou. Povzbudzuje k prijatiu rozdielnosti a uvedomeniu si ľudskej omylnosti, na ktorej ale nie je nič zlé. Omylom v žiadnom prípade nebola táto spolupráca, v ktorej nám Cara prechádzkami New Yorskými ulicami predviedla aj najnovšie trendy v športovom obliekaní.

Musíme uznať, že jej to pristane aj v tomto štýle.

Stare down the week like only you can. #DoYou #PUMAWomen @caradelevingne

A photo posted by PUMA (@puma) on



Riešite to, čo máte na sebe aj keď sa chystáte do fitka či si len tak zabehať alebo je to podľa vás pri týchto aktivitách zanedbateľné?

Autor

Ivana Viteková

Pozícia v Lofte: Redaktorka

Som študentkou posledného ročníka masmediálnej komunikácie. Mám 23 rokov, veľmi ma baví móda, fotografovanie, tanec, písanie a milujem dobré jedlo. Dúfam, že v blízkej budúcnosti sa mi podarí nájsť si...
Viac o autorovi

Newsletter

© PHOTOLOFT 2016 - 2019. All rights reserved. www.photoloft.sk | login icon 2 01

Použitie fotografií iba s pisomným súhlasom autora.